And I found this boy

Aaaaaaah... fortfarande varmt ute! I love it! Hoppas morgondagen blir lika,
då tänker jag SOLA, eftersom jag slutar 11.30! Yes indeed.

Jag och Sara har haft en formidabel dag i solen,
till och med Sussies delikatessgryta eller vad det nu var smakade bättre än vanligt.
(Fast det kan ju iofs bero på min sås :])

Dagens fundering; om man gillar någon, varför inte bara säga det till personen?
livet är kort, man måste våga för att vinna.(fast det gäller ju iofs allt.) Hm, bara en tanke...

Kicks och Kappahl har öppnat. Kul. Grattis.

"Det är inte lätt när det är svårt... Men det är skönt när det går!"
Hahahahaha.

Maia Hirasawa:And I found this boy
"And I found this boy, he knew my friends from home
But I swear I didn´t know for sure
That he knew all about John, and Martin and Jim and Tom.
Oh I wish I had not been here before

And we talked about life, we talked about time
We talked about me, while he was looking around
He was searching for something new and exciting,
while I was standing there right in front of him
Hello"

Jag diggar den sången.... Helt klart.

A bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0