i hope you don't mind if i fall asleep on your shoulder

Gaaaah.
Är så jättetrött. Blev kris inkallad till Bolaget där det var "Bruks yra" tror jag.
Där har man nu stått från cirka 20.00 tills 03.00.
Satan i gatan vad det gör ont i benen/fötterna/knäna. Tror allvarligt talat att dom kommer ramla av...
Ja, men bruks yran var ju trevlig... En massa fulla föräldrar till mina kompisar haha.
Nädå, det var några andra där med. ;] Närmare bestämt ca 1000 pers. Jobbigt.

I ALLA FALL... pengar är ju alltid pengar... haha.

Ser fram emot att få ett nytt rum imorgon.
Bannemig vad jag tänker tjura om jag inte får det imorn. grrrr...

Jaja, fåglarna kvittrar och jag börjar bli sömnig.
Hurra för att bror är hos mormor&morfar och att jag har fått hans säng för natten!
Whoppi!

GOD(VÄLBEHÖVD)NATT/MORGON.

se la vie


I was so cynical,
Just inconvincible,
Nobody seemed worth trusting
But sure enough, just when
I'd near given up,
You appeared there among the destruction yeah,
Well now its official,
I've lost my initial suspicions
And skepticism yeah,
You got me caving in,
Feeling the craving,
I see now what I'd been missing,

I hope you don't mind if I fall asleep on your shoulder
Now, turn out the lights and let the night begin
I hope it's alright if you're still mine when we're older,
Cause I won't spend another day wondering what might have been

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0