It's only life!

Gutentag!

Idag fyller Lina 18 år! Grattis så mycket till henne.
Hennes födelsedag inleddes med utgång. Mycket trevligt! :]
Jag, Lina och Leo var till Lobby och partajade. Första krogbesöket.
Mycket undehållande, Pannbandet och tanterna var mina personliga favoriter! Haha.

Idag var det väldigt varmt på min balkong, satt ute och solade :]
Det är ju förövrigt fortfarande väldigt varmt för att vara april.
Synd för español steg 4 som är i Spanien denna försmak-på-sommaren vecka, haha.

Nä, om man ska ta och fortsätta att plocka ihop så man får flytta ner i rummet där nere och göra 
klart där innan sista april och Emma kommer hit :] och också innan spanjoren kommer såklart! 

Synd att jag missade uppvisningen idag, hade velat gå men somsagt.. jag städar :/

Och sist men inte minst; You gotta love Kate Voegle!

Tears are forming in your eyes,  
a storm is warning in the sky, yeah,
the end of the world it seems,
you bend down and you fall on your knees,
well get back on your feet ,yeah,



don't look away, don't run away,
baby it's only life,
don't lose your faith, don't run away,
hey baby, it's only life.




you were always playing hard,
you never could let down your guard no,
you can't win, if you never give in,
and to that voice within, saying pick up your chin,
baby let go of it , yeah,

don't look away, don't run away ,
baby, it's only life.
don't lose your faith, don't run away,
baby it's only life.



take your hesitance, and your self defense,
leave them behind, it's only life,
don't be so afraid of facing every day,
just take your time, it's only life,
i'll be your stepping stone, don't be so alone,
just hold on tight, it's only life,



don't look away, don't run away,
baby it's only life,
don't lose your faith, don't run away,
baby, it's only life
it's only life, it's only life,
don't look away...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

5 dagar kvaar min kära!

2008-04-24 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0