One way or another

Sitter och lyssnar på Kate Voegele, som vanligt.

You say that love is blind
Well I say open up your eyes
She's a mastermind
She'd cheat and lie to get you to love her
Who's the victim if it doesn't make a difference now?
I'll be gone one way or another

har precis kommit tillbaka efter min trevliga promenad med Carro och Tybbis.
vart ju nästan som en liten zoo promenad med både hundar, harar, rådjur och skalbaggar... kul!

ska sova på en stenhård,tunn madrass på mitt rum inatt. hade ju parkerat min säng på brors rum medans jag håller på och switchar rum med de äldre. men eftersom han är en jävla barnrumpa idag så pallade jag inte att sova där. så det blev att jag tog bäddmadrass med lakan och hela paketet och stampade med bestämda steg in på mitt rum. och nu sitter jag här. på min hårda madrass.

idrott lunch idrott imorn. skönt. ska skaffa mig en cykelkompis. det är mitt mål för veckan. ingen tråkig människa. det måste vara nån kul som gillar att prata. jaja. är sömnig. inte pömsig. eftersom det betyder nåt annat...
kommer bli en sugig vecka. BLÄ.

salut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0