She's only 18...

Aloha omvärlden.

I går var det fredag och Stina fyllde 18. Gratulerar!
I dag är det Lördag och Martina fyller 18. Gratulerar!
I morgon är det söndag och jag fyller 18. 
Grattis på mig!

Är det meningen att man ska bete sig vuxnare och mognare när man fyller 18?
Jag är osäker.... Kanske man borde bli lite vuxnare och mognare utifallfall att...

Vet inte riktigt var jag ska börja så jag skippar nog det hela och fortsätter som vanligt så får det bära eller brista sen. :]

Ja, den här dagen har inte varit väldigt händelserik. Spenderade gårdagskvällen i Bollan hos Sara, Anna och Lena. Mycket trevligt med god mat, trevligt sällskap och fina paket! Haha. Sov sedan kvar där med Sara.
Lenas säng var verkligen überskön! Haha. 
Tidig uppgång imorse och sedan hem och städa. Inte jättekul direkt.
Men nu kan man ju se mitt golv i alla fall, jag gör framsteg! :]

Nä. om man ska ta och fortsätta städa så man bli klar snart då kanske.....

Sista inlägget som 17-åring. Känns.... skönt!

Au Revoir.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0