With you

Bonjour.

Nu har jag inte skrivit på vääldigt länge.

Går nu mera på Samhällsvetenskapliga programmet, inriktning Språk.
Jag trivs faktiskt relativt bra!
Jag gillar mina lektioner bättre än på IB i allafall, de är mycket, mycket lättare också.
Skönt.

Kul med killar i klassen också, det var ju grym brist på dem på IB... haha.

Sen sist jag skrev har mitt liv ordnat upp sig skulle jag vilja påstå,
trivs i skolan, har varit och hälsat på i USA över påsklovet, vilket var SÅ SÅ kul!
fyller även 18 på söndag, vilket är helt overkligt eftersom det kändes som bara igår som jag skrev att det var 181 dagar kvar. nu är det 4!

Kommer bli en superb helg hoppas jag. Försöker att inte ha höga förväntningar,
jag vet hur lätt det är att bli besviken då!

Har två önskningar, mamma och pappas rum (som jag fortfarande inte har fått, även fast jag skulle ha fått det på sportlovet redan) samt en liten tatuering. Haha.

Jaja, tänkte bara lägga in en liten uppdatering...

au revoir.

(p.s. jag har också blivigt MYCKET bättre på att lägga mig i tid nu när jag bor hemma, det senaste jag har varit uppe på en skolnatt är 1.30! Improvement!)

Kommentarer
Postat av: Emma

1.30 hur orkar du?! jag slocknar vid elva :P

2008-04-17 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0