i've got to move on and be who i am, i just don't belong here; i hope you understand.

bonjour.

känner mig besynnerligt... tom. tror jag.
dagen har bestått av plugg, gym, übersnabb shoppingspree, tågresa tillbaka till Bollnäs, film, choklad och fralla.

har alltså rejält med plugg, som jag varken kan eller vill göra.
skulle mer eller mindre göra VAD SOM HELST för att får byta gymnasium fast ändå gå kvar i tvåan.
vill ju ändå gå ut nästa år så man kan dra ut i världen i stället för att vara så här uppbunden till ett ställe,
vet inte vad jag ska ta mig till riktigt...

har ju gymmat idag i alla fall. och det känns ju bra. var faktiskt riktigt duktig, gjorde både steppen, löpning och styrka. wow. kom på när jag sprang och flåsade/svettades på löparbandet hur enormt mycket jag hatar folk som ser perfekta ut på gymmet! OBVIOUSLY så tränar alla ni alldeles på tok för lite/slappt. Skärpning! Svettas!

fick även lite nya kläder. YAY :] jeans och en cardigan från Gina. älskar den affären för tillfället. samt H&M då såklart. köpte också superbilliga skor! 100 spänn... tänker inte berätta vart. det är min lilla hemlis. :]

ett annat av mina obsessions är 50-tals musik! fantastiskt. vilka musikaliska genier! de kan sjunga om "mash potatoes" eller "mr.postman" och ändå låter det underbart, vackert och charmigt! typiskt att man ska vara född i fel årtionde. Fast å andra sidan fick ju inte dom uppleva Harry Potter-hysterin när de var unga... tough choise... haha.

"ah honey, oh sugar sugar! you are my candy giiirl (or boy in my case :]) and you got me wanting you!"
"wait mr.postman! please look and see, is there a letter in your bag for me?"
 
klockan springer. skola imorgon (VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!!!). måste kasta mig in i the dusch sen the säng.
låter skönt.

önskar jag var klar med allt och fick "go my own way" och göra vad jag verkligen vill och "be who i am". därför att "i just don't belong here" jag hoppas du förstår. där med har vi dagens blogg titel.

jaja, på återseende!

au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0