Your kisses are wasted on me.

bonjour!

i dag är det måndag. ja, det är sant, lovet är officiellt slut.
vart tog tiden vägen?
jag vet då inte jag.

imorgon är det alltså TISDAG och skolan börjar.
8 o'clock sharp. biology.
am i not the luckiest kid ever... not really...
vet inte ens vad jag har för lektioner efter det.
slutar 16.00 iaf, hmmmm...

sitter nu och laddar inför morgondagen,
passionsfrukt/jordgubbs-yoghurt med linfrön, yum!
kryddat med lite CSI: Miami samt bloggande.
sitter och funderar på om jag har någon läxa som jag glömt att göra... troligen.

idag har jag haft 'samtal' med mor, Ylva och SYOn.
inte särskillt givande för min del,
finns inget val för mig annat än och förtsätta samma linje.
om jag inte vill börja 1an till hösten då. -inte särskillt troligt.

ska man bli psykolog behöver man 20.0 tror jag... kommer bli svårt, är ju inte alls motiverad.

ska äta upp och duscha.

au revoir.

your kisses are wasted on me
(Boy)
Can you see we're through?
(Boy)
I don't love you, you don't make me smile
For a while
(Boy)
Get out of my face
(Boy)
I'm gonna get to chase some other guy
Who I might like

And you might cry for some time
(And you don't know it, no you don't know it)
And you might try to hold my hand again
(no, you don't know it)
Your kisses are wasted on me!
-the pipettes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0