partytält, bra träning

imorn är det konfirmation för lillebror, och då har mor min hyrt ett partytält.
bra idé kan tyckas. men tro mig, det var det inte riktigt.
har kämpat i timmar för att få upp det jäklans 6x8m stora tältet som nu täcker mestadels av våran baksida...
hm. rangligt nå inåt skogen är det också. får se om det håller när släkten invarderar imorn...

dagens fundering för mig måste ju vara varesig jag ens borde försöka städa mitt rum..
varje gång jag försöker slutar det med att det är hundra gånger stökigare än innan, och idag är inget undantag.
har flyttat ner mer av mina saker från mamma och pappas rum idag, och resultatet blev att det ser ut som en galen, hyper 3-åring med en flintstone klubba i handen har gått lös här inne. nä, nu lär jag väl snart ta mig i kragen och städa ordentligt...? har bara 9 lådor, 2 cd-ställ och 1 billy bokhylla fulla med saker kvar uppe hos föräldrarna nu...
nä, nån måtta får det vara.

måste också bara tillägga att min bror har gjort världens godaste spagetti och köttfärssås idag. mums.

imorn är det somsagt konfirmation. funderar starkt på att ta med mig en kudde och lite 'snacks', men det vore kanske ohövligt? men man kanske åtminstone kan smyga in en liten iPod? hm.. får sova på saken...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0