If you love me, won't you let me know?

Herregud. Idag har jag varit så sjukt uttråkad så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen.
Jag hatar att vara uttråkad.

Funderar starkt på att städa mitt rum.. jag har börjat flera gånger men jag orkar aldrig avsluta det hela....
Och tro mig, börjar jag städa, då måste jag vara väääldigt uttråkad, haha.

Jag har blivit för rastlös. Jag vill att saker ska hända hela tiden, jag vill vara nånstans, ha kul.

Min far kom nyss och sa hejdå, han åker till Brazilien i natt, i 1 månad. Lyckost.
Men han förstår inte själv vilken tur han har.
Själv ska man... ja, vad ska man göra? Gå i skolan i två långa jävla år till.
Jag är deppig.

Städtime.

bye.

Coldplay's Violet Hill är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0