homosexuella hjältar, utomjordingar och tidsresor

jahaja, då var den här dagen överstökad också då...haha
har varit på brors konfirmation, mäkta tråkigt måste jag säga. :P
nädå, jag och kusin gjorde det bästa av situationen och hade trevligt.

har varit väldigt trött idag. och vädret är ju hur jävla störigt som helst!
ge tillbaks sol och värme!!

har även ätit mer än vad jag har gjort på åratal. smörgåstårta till lunch, pasta med fläskfilé och ädelost sås till middag. mums! åh gosh är man mätt nu eller? :P

haha just nu tittar jag på en asmysko actionserie som innehåller homosexuella hjältar, utomjordingar och tidsresor. 
"let's all just have sex" hahah, ja, jag vet inte vad jag ska tro. som tur var så är den slut nu. 

 goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0