Jag har spenderat alltförmycket tid på att kolla min tunga i spegeln

ohmylanta.
det var en gång ett par olycksdrabbade syskon som skulle ge sig ut på en moped...
ja, så börjar väl historien, och den slutar med att fadern får hämta syskonen på en landsväg i Valbo
för att mopeden är kaput. Kort, irriterande historia. Men absolut sann.

Japp, mopeden pajade igen. Kul. Måste ta mig i kragen och skaffa riktigt körkort nu. Dagens insikt.

Skadeglädje är den bästa glädjen
På vägen till syskonen Stark för att hämta min lillebror (ja, med den då fungerande mopeden) så blev jag omkörd av en annan moped. Hm, tänkte jag, kör om mig bara... showoff. Och tji fick han, två sekunder senare flyger hans högra backspegel av av någon underlig anledning. Jag skrattade. Och det fick väl jag betala för senare.. Morr.

Har faktiskt inte bara varit skadegladd och irriterad idag. Jag har även haft ett läkarbesök som resulterade i kortison och pollenallergi. Wohoo. (fick mig egentligen inte heller så glad iofs, men jag hade ju räknat med att vara allergisk så..)  Men jag har även lekt den barmhärtige samariten, jag har hjälp min kära farmor med tvätt, golvskurning och dammsugning. Bussigt tyckte alla. Jag med. :] 

Ah nu blev jag nostalgisk. Tack för det Vh1! 
Oh oh oh oh oh my body's sayin' let's go
my body's sayin' no...
if you wanna be with me
i can make your wish come true..
I'm a genie in a bottle baby
gotta rock me the right way...
come on and let me out...

Christina Aguilera, who else? :P

imorgon har jag blivigt medtjatad på husvagnssemester... bah.
Hej Sunne, hej vattenland. Hej då göra vad jag vill, hej då frihet, hej då lugn och ro!

night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0