how to look good naked!

oooh jag är trött.
var uppe sent och städade och pratade med pappa igår, sen gick jag upp tidigt imorse.
sophia kom och hämtade mig och anton så åkte vi ut till mormor och morfar och blev utfodrade haha.
sen drog vi in till valbo en sväng. köpte chinos och en t-shirt så nu är man nöjd för ett tag iallafall. :]

nu är man hemkommen och sitter och väntar på lite ugnspannkaka, mums.
sen blir det minigolf för hela slanten om det är bra väder. med hela mors sida av släkten. whoppie.
jag kommer bli så sur om jag förlorar.. världens sämsta förlorare haha.

how to look good naked på tv.
ugnspannkaka på tallriken.

nu är det dags att avsluta

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0