Where you gonna sleep tonight?

sitter och lyssnar på musik från Mamma Mia! igen. den är faktiskt jättebra.

idag har jag fått leopard färg på min nya nyckel. den är så fin nu! även fast mamma tycker att det ser ut som en hor-nyckel... but i like it, haha xD.

har även varit ute och promenerat med min kära Lina :)
det ÖSREGNADE när vi kom ut från Linas mormor, så vi fick låna paraplyn. inte för att det hjälpte särskillt mycket, haha.
vi blev plaskblöta! det var ganska uppfriskande ändå.
jag gillar att gå i regn.

vi kom fram till att det blir utgång på lördag. bara tjejerna, inga respektive.
haha, skönt att dom får semester ett tag med. ser vi fram emot.

jaha. nu blev det Amy Macdonald, jag gillar verkligen den här sången med!

och med det så säger jag GODNATT och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0