Say ok.

Ja, då har man inlett sin karriär som "personal" på hedåsbadet då. kul.
inte direkt egentligen, men en positiv attityd ska göra mycket har jag hört..
så den mycket "trevliga" första dagen har bestått av...
städning; martins och mina fynd var många, däribland 4 använda blöjor, en behå samt ett par strumpor.
toalettrengöring; andrea och jag var mycket duktiga på detta.
kottkrattning på stranden/campingen; resulterade i allergisk reaktion mot knott el. gräs, inte säker på vilket, samt knottbett i storlek med Norrland...
Sen, ÄNTLIGEN, var det slut på min första dag :] mycket nöjd.
har ett av det bättre arbetslagen iallafall, det är jag, ines, martin ö, andrea och två till som jag inte känner igen...
jaja...i morn är det uppstigning tidigt för arbete kl.8.00. men SEN då har jag 4 dagar ledigt! JA :]

nu hoppas jag bara på fint väder! please and thank you, det vore snällt! :]

god natt!

Yesterday is history
Tomorrow is a mystery.

^framtida tatuering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0