Working 9-5... (nästan iaf..)

God kväll.
Här sitter man och snörvlar för sig själv och tänker att fasiken vad trevligt vad det hade varit att vara på festival nu istället för att sitta här hemma och vara sjuk och jobba. Hm. Men nu blev det ju som det blev. Jag har ju alltid nästa sommar ;]

Tre eftermiddagspass kvar på jobbet sen är man äntligen ledig.

Var och kikade på fotboll igår, Stensätra-Årsunda, det blev 0-0. Rätt kul match ändå, även fast jag inte såg hela.
Höll på att skämmas ögonen ur mig dock efter som min kära far sa som han sa på midsommarhelgen och sen ställer sig och tittar på fotboll med en person som nog allra troligast har fått höra historien.. Usch. Men jag överlevde :]

Har som sagt varit sjuk i nån dag nu också, förkyld utav bara satan- hosta, täppt i näsan, huvudvärk och nu dom senaste dagarna även mensvärk och träningsvärk haha. Snacka om att ta det allt på en gång. Usch ja. Lika bra det.

Hade faktiskt riktigt trevligt sista timmen på jobbet idag. Jag, Andrea, Martin och tjejen spelade Finns i Sjön och skulle även lära tjejen hur man spelar det. Mycket underhållande. Även fast hon inte visste riktigt vad knekt, dam, kung, ess hette på svenska, vilket ledde till lite komplikationer och att hon vann :P haha. Och fick Andrea att kalla Martin en riktig tia, vilket ledde till asgarv och en mycket embarrased Andrea, hahaha. Fun times, fun times...

Jaja, läggdags sedan länge. Har lite andningsproblem, men det ska jag lösa nu med lite otrivin HA.
Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0