Do the Peter Panda dance...

vart tog solen vägen?
det skulle jag vilja veta... och det varma vädret.
man har ju gått och huttrat i flera dagar nu ju... brrrrrrr...

igår var jag ute i regnet och tittade på de fina balmänniskorna.
finfint. tyckte det såg lite kallt ut bara! :]
träffade människor man inte sett på ett tag, hedqvistan och hagström tillexempel
mycket trevligt :]

hade nationella i spanska igår, i engelska idag och imorn har jag nk prov, genetik.
oh the joy. lucky me. har dessutom jättemycket rester har jag kommit fram till. blä.

hur ska jag hinna allt!?
någon som vill hjälpa till med matten nån dag så vore ju det greeat.

grattis matilda på 20-års dagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0