I just don't know what to do with myself

fy satan vilken seg dag...
NK prov sen direkt engelska book test. skönt att jag slapp svenskan iallafall... det hade varit så tungt!
har inte direkt gjort något överhuvudtaget på hela dan sen jag kom hem...
förutom att kolla på alla avsnitten av newport harbor efter att ha bombats med reklam om det hela tiden.
måste säga att det överträffade mina förväntningar, men också gjorde min depp dag ännu deppigare då man började tänka tillbaka på USA tiden och hur sjukt skönt det skulle vara att bara dra till Cali just nu.
mitt liv just nu uttråkar mig nåt så grymt. inget går som jag vill, jag går i ständig motvind.

går käpprätt åt helvete med både jobb, killar, skolarbeten, rum, träning och allt annat man kan möjligtvis tänka sig. är sååååå jäkla trött på allting just nu om jag ska vara ärlig. har nog sovit för mycket också, är klarvaken för tillfället.

nä fy fan, om man ska försöka planera en flytt till varmare breddgrader över sommaren och se om man har bättre flyt där... jag menar, det funkade ju förra gången. för om det fortsätter så här kommer man ju fan hamna på psykhem innan man har fyllt 25, haha. usch.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0