just another thursday night.

aaaaarrrrrggghhhh

jag tror jag blir tokig på mig själv.
har lust att sätta en stor, fet, röd, rea prislapp på mig själv och sälja mig på ebay eller nåt.
jag har inte gjort NÅT idag. känns förjävligt. inte ens ork att gå och lägga sig har man.
därför sitter jag här med "malcom in the middle" på ljudlöst på tvn och dålig musik från mellan/högstadiet
i högtalarna. nä. usch.

funderar på att gå och lägga mig i föräldrarnas säng nu när dom inte är hemma.
vill bara göra mig hemmastadd i rummet liksom... så jag känner det bättre tills jag flyttar in.
Hm. bra idé

imorgon morgon ska jag ta mig stenhårt i kragen och gå ut och springa. långt.
eller ja, springa iallafall.

är inte trött. blah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0