Please let me try, get me through to your love

Har haft en trevlig dag idag måste jag säga.
Cyklade till skolan (eller ja, Parkbadet) med Lina och Carro, det var skojigt, särskillt eftersom jag kom i tid för en gångs skull! Score! Haha. Väl på Parkbadet hade vi vattengympa, hohoho, det var då minst sagt intressant.
Rekommenderas verkligen, jag blev faktiskt positivt förvånad, trodde inte att pensionärerna klarade av så mycket!
Wow.

Efter det hade vi lunch sen Idrott. Cooper-test. Det gick faktiskt bra, med tanke på att jag trodde innan att jag skulle dö iallafall, haha. Sprang alla (hoho) tre varven utan att stanna på 14 minuter och var inte ens trött knappt. Skönt! Kom först i min klass av dom som sprang :] (mäkta stolt) 

Sen kom jag überförsent till spanska lektionen som vanligt på tisdagar. Där satt jag och läste horoskop (vadå, människan får skylla sig själv när hon delar ut en uppgift som går ut på att skriva om stjärntecken....) 
SEN åkte jag till Telia och så fick dom fixa min mobil som var pyttelite trasig sen jag tappade den från min loftsäng, hoho. Klant. Men hittade en nyöppnad affär Handlar'n eller nåt, där jag inköpte en glass, smarrigt. :] 

Det var trevligt, har varit jätteduktig hela kvällen med, har gjort en massa läxa. Som jag fortfarande inte är klar med men ändock. Och Gossip Girl hann jag med med, DET var BRA! :] Wohooo.

 Nu blir det till att gå och sussa. Är trött!

Göd night.

So please let me try
Get me through to your love
And please let me sigh
You know I've tried
But I never find my feelings for you
So please let me try

Let me try by Sugarplum Fairy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0