Run the show.

Måste börja med att säga att det känns tomt här utan min kära spanjorska.
Paula heter hon för övrigt.
Vi spenderade 4 trevliga dagar med våra franskisar och spanskisar.
Skogen var sjukt trökig dock, känner sympati med alla som var med haha.
Stockholm var väl rätt okej ändå, roligare än skogen iallafall.

Efter att hela konkarongen hade blivit avvinkade på stationen på lördagen så gick
jag, jennifer, sara och andrea ner på stan för att kika lite på h&m, blev 2linnen,1t-shirt + shortshorts.
är mäkta nöjd.
sen bar det för min del av till bollan. kikade till lägenheten, gick sen ner på stan för att kolla.
köpte en mascara på åhléns och gick sen på teater. oj vad den var bra! starkt jobbat chicas.
men det var väldigt ledsamt att jag inte var med :( blä. men julia var en utmärkt lampito hon med.
snyft.

mors dag idag. trevligt. vaknade sent, åkte sen med moster in till köpis för att kolla på EMD, haha.
kalas. vi kom överens om att erik nog var snyggast. sen åkte vi till mormor&morfar för att käka.
mor,far,anton och per mötte oss där. där blev det god mat, med grillat sen jordgubbar och glass.
sen avrundades det hela med kaffe och hemgjord rulltårta, mums fillibabba.

jag och mor har sedan suttit och glott på pride and predjudice. bra film. plus att vi klämde ännumer jordgubbisar och glass. haha.

fick även nyss veta att det kommer bli sam språk nästa år! hurra! shit vad det gör mitt liv lättare! wohoo!
nej ni, nu blir det lite franska plugg innan det blir suss.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0