Sunshine makes me happy.

jag älskar solen och solskenet och det här vädret!
det är helt oslagbart!

har varit en slapp dag idag måste jag säga.
fick en smärre chock dock när jag kom till spanskan och upptäckte att
vi hade nationella läsförståelse. ooh surprise.
min hjärna kändes lika på g som kolasås ungefär.
vi får väl se hur det går...
sen kommer edith och säger att jag måste välja dag till muntliga nationella..
två och två eller tre och tre... hm kul.
edith: linn och josefine ska göra sitt imorn vill du göra det då?
jag: öööh... nej tack..
edith: känner du nån annan i klassen?
jag: hm.. njaa.. jag "känner" väl anders lite grann men jag tror inte dom vill att jag ska vara med dom...
edith: åh jaså.... jag vet du kan göra själv med mig!

joooy... kul kul... så jag och edith v.21. hurra. jag tror jag får spunk på sånt här....
jag har dessutom utvecklat ett allvarligt müsliberoende, haha.
ja, det kan bara inte sluta bra...
morgondagen kommer bli kalasbra hoppas jag på.

jag borde verkligen skaffa fler vänner i spanska gruppen haha.

tralala solen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0