you're the one that i want!

Herreminskapare, jag gör inte mycket nytta i skolan jag inte.
kommer man inrusande till spanska klassrummet, relativt i tid för en gångs skull,
och så sitter bara edith och en tjej där inne. "nej men oj, glömde jag säga att det inte är nån spanska
idag, det är nationella i matte a"
ooh... kul. är bara en och en halv timme tidig isåfall!
jippi. sen utvecklings samtal i en timme med syon, mamma och bosse. toppen.
nu är det iallafall officiellt att jag ska gå om 2an. skönt tycker jag. hoppas det blir en språkklass!
efter utvecklingssamtalet var det lunch sen NK sen gick jag på teatern med simon och linda och dom.
sen hade vi bara religion kvar. en utomhus lektion. bra idé när det var sååå himla varmt ute. eller inte.
höll på att frysa ihjäl. matte-anders tyckte jag skulle ta nationella i matte a efter skolan idag, men tackgodegud
så ändrade han sig när han kom på att vi har nationella i matte b imorn. bah. tur för mig. fast matte a verkar aplätt.


jaja, nu återstår det väl att se vilka som ska gå i min klass i höst.. hoppas på de sötaste 91:or pojkarna, haha. (han tillexempel :])
känner knappt några tjej 91:or så det lär bli intressant. 

är dödsnervös inför nationella imorn. JAG BEHÖVER ETT MVG!!
Annars kommer han väl säkert jäkla anders att sänka mig.BLÄ
  
nu ska jag plugga. inspirerande much? nej.


Kommentarer
Postat av: Sophia

jag kan börja sam med dig! i tvåan.. jag vill inte va kvar här nu :p vill gå i sandviken :p för mig känner du ju ;)

2008-05-08 @ 09:37:54
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0