adjöss vecka 46!

Har haft en väldigt trevlig helg med Emmsan! :)
Det blev en lång natt men det var det värt ;) haha.

När vi hade skjutsat hem Emma idag så stannade vi först på Ove Jansson och kikade, där träffade jag
Viktor och Kajza det var trevligt :)
Sen stannade vi på IKEA och köpte lådor till moi och rushade sen hem till viken för att jag hade träning med Astroline.
Det gick väl sådär, lite smått panikigt innan tävlingar så här... bara 1 träning kvar till tävling om man inte räknar med dagens. OOOh.

nu ska jag strax sova eftersom det är skola tiiiiidigt imorgon som vanligt på måndagar :(
men efter skolan ska jag och Emmsan våldgästa Engelska, haha. Det ska bli skoj!
 
nä, det är bara 16 grader på mitt rum så om man ska ta och krypa ner under täcket kanske?

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Minst sagt kul helg och start på en ny vecka!

Saknar dig redan!

Puss <3

2008-11-18 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0