aksjdlnfkergen

jag är två centimeter nära att få ett nervöst sammanbrott på mitt rum.
för mycket skit och för lite plats är problemet som vanligt.
fattar inte varför man har så jävla mycket prylar, skulle helst slänga hälften
men kan inte bestämma mig vad jag skulle slänga isåfall..................
det borde ju vara ganska lätt eftersom att de flesta sakerna har jag knappt sett röken av
mer än 2 år så det borde ju bara gå och slänga skiten, men det kan jag inte.
bahhhhh.
jag behöver ett helt hus för mig själv!!!


snart kommer Emma iaf :) vi får väl se om hon får plats bland allt bråte ;) hoho.


hasta luego.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar helg vännen!

Haft den bästa helgen på länge!

Saknar dig redan, men imorrn ses vi, Engelska here we come!!!!

2008-11-16 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0