förstaadvent!

nu är vi hemma igen från lidingö och rc2!
det gick rätt bra, vi vann kvalet (!!!) men i finalen hade vi lite otur med ett felvarv,
hade vi satt det varvet hade vi vunnit, men nu slutade vi delad 5a....
men det är ju bra det med :) tjejerna körde en grym final iallafall :)

fick ju även träffa min älskade USA vän Maddie :)
så himla roligt att ni kunde komma!!

idag fyllde morfar år också :) så det blev kalle kalas direkt när jag kom hem,
fick inte ens byta om. haha.

imorgon är det 1a december!
woooo!

jobbig dag med mycket läxa, körning, prov etc dock tyvärr...
ugh.

när jullovet kommer lär jag vara helt slut, inte en ledig sekund fram tills dess.

nu måste jag plugga...

au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0