just live your life!

fy satan i gatan vad kallt det är, helt otroligt!
fast ganska skönt med snö iallafall ;)

klockan är 18 och det är 1 timme kvar till astroline träningen.
jag gick till dollar och köpte chokladkalendrar till alla som var med i östersund med johanna och amanda.
får se om det är nån som kan klura ut vem som är deras "hemliga kompis" så dom kan få en kalender ;)
(hoppas ingen i astroline läser det här nu då... haha)
jag köpte även smarties som jag sitter och tjockar på nu. muahaha.

jag sitter och kikar på MTVs "My supersweet sixteen" och idag handlar det om en black kille som heter Bjorn (!!!!!!)
och är värsta divan, eller förlåt, divo. Haha, helt crazy.

näää om man ska ta och göra sig i ordning så man kan åka snart kanske.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0