körlektion nr.1 avklarad

ahh har varit en konstig dag.
hade min första körlektion med Claes (eller hur han nu stavar det...) och det var väldigt intressant ska jag säga.
tydligen så var jag ganska duktig ialla fall och han sa att det kommer nog gå fort för mig att ta körkort om jag bara har "framförhållning och bokar tider och fortsätter bra med teorin" så det lät ju bra. :)

efter lektionen blev det direkt till gymnastiken där IDA var, snacka om att man blev förvånad.
det är ju inte varje dag man träffar folk som man trodde var i Australien på gympan :P
kul var det iallafall! och hon åker tillbaks på fredag den lyckosten!
somliga har det bra :)

direkt efter träningen blev det direkt på kalas till farbror kenneth :)
känns som jag har hunnit med mycket idag.

nu har jag panikskrivit franska läxan för att jag skulle lägga mig "i tid" som vanligt...
my ass, vet inte varför jag ens försöker!
nu tänker jag sova iallafall, var som ett slakt imorse.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0