Lidingö nästa!

klockan är 23.48 och jag sover inte.

det är inte bra, jag ska vara vid gympan 06.45 imorgon och jag kommer att avlida.
hur morgonpigg är jag på en skala liksom? 0 ungefär.

men det går nog bra det med som allt annat tillslut,
får ju äntligen träffa älskade maddie efter 1½ år ungefär!!
härligt härligt!
plus gympatävling då såklart, vilket alltid är lika trevligt :)

kollade på idol tidigare i kväll, och HERREGUD, den lilla fjortisen som skrek som en idiot
när johan kom fram till henne ville man ju bara mörda. fyfan. till och med fellow fjortisgäng
tyckte att det var pinsamt. då borde man ju fatta vinken.... haha. BAH.

stressig vecka nästa vecka... inte kul!

nu måste jag sova!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0