LYCKA

om inte lycka är när mamsen hittar nästan 1700 spänn som är mina när hon städar,
(som jag till och med hade glömt bort att jag hade) så vet då inte jag vad lycka är, haha.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :D

hittade pengar från min 18års dag i några kuvert som jag hade lagt på nåt bra ställe
och sen självklart glömt bort. funderade på att gömma dom igen bara för att få hitta dom
sen igen, hahaha.

jag ser bara guldglitter, men det är tack vare mitt guldglittersmink som fortfarande sitter på
på grund av ren lathet kan jag ju medge. inte pengarna. 
ser inte lika tjusigt ut nå mer, som det gjorde tidigare idag, kan jag försäkra iallafall.


näpp ni, nu är spanskan KLAR nu ska jag lägga mig och läsa lite NK......
HJÄLPPPPP!!!

godnatt kära ni. ha

Kommentarer
Postat av: Andrea :P

Haha, ja det blev då inte mycket plugg då eller?! inte tog du bort glittret heller, :P <3

2008-12-01 @ 16:21:52
URL: http://andreaerdna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0