mycket trevlig östersundshelg

hola
är ganska nyss hemkommen från den trevliga staden Östersund, jag är dötrött
men ändå inte sovtrött.... liksom övertrött.
fett jobbigt! som Linn har sagt hela helgen x)
vi kom 9a men det var också det vi hade bestämt, 1 placering upp/ år ;) haha.
bra jobbat tjejer! och killar! :)

har en hel del sköna kommentarer från helgen kan jag lova, och nya smeknamn
kom dom på så fort man vände ryggen åt. särskilt Linn och Carro.... haha.

måste sova nu eftersom mami kommer tvinga mig till skolan till 8 imorn........
om man ändå var bandygymare..... fast gymnastik då såklart haha.

ett litet citat från helgen á la Andrea får avsluta:
Andrea: Är du laktos eller gluten intolerant?
Jag: Nej, vadådå?
Andrea: Du ser ut som en sån....
Jag: Jaså? Hur ser en sån ut då!?
Andrea: Tja.... som du ungefär.

Tack allihopa för en mycket trevlig helg!
Särskilt min partner in crime Hannah :)

Kommentarer
Postat av: guess who!

gud, nu flyter stunden från då vi satt på min luftmadrass & karro & linn verkligen skrattade åt ALLT. som tex "hannah, tänk om din vad var ditt...LÅR!!!" förbi mina ögon!!

2008-12-10 @ 15:55:53
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0