oooolala

jag har LITE feber och är förkyld,
så nu får jag inte träna för mami...
så jäkla elak.
jag som faktiskt såg fram emot träningen!
fandå.

lär dit en sväng ändå, men det är ju inte samma sak.
jag får ju inte göra nåt.

snart är det iallafall JUL och JULLOV och LUCIA och UPPVISNING och en massa annat skoj
i'm looking forward to it.

nä, fan vad jag snorar, det här går inte. i need nässpray.

tagga tävling på lördag med RM och träffa Madde :)
tur att jag inte ska tävla.

tjatja. 

jag glömde nästan!
jag har övningskört idag, Classe var supernöjd! wooooo!
Fick backa, starta i med- och motlut och greja.
allt gick BRA :) yesyes.

GRATTIS till Hannah panna också meed KÖRKORTET!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

TACK! lite sent kanske! men bättre sent än aldrig! right? :D



japp, känn dej kommentar-bombad. har inget bättre för mig ;)

2008-12-10 @ 15:53:13
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0