mmmbop.

känns som om det är dags att skruva upp värmen i rummet när det är 15 grader?
haha, fast det är ganska skönt ändå tycker jag.


lite onödigt fakta:
idag har jag haft på mig superläskiga dinosariestrumpor!! oooh.
galet, i know.


var över till engelska med Emma idag, det var sure intressant.
fick en fin liten intervju med mr. Catterall.

sen vandrade jag till Telia butiken med papi och Anton.
stog och tjuvkikade på en gubbe som kom in, han hade sin telefon med sig som han hade bytt språk på av ren olyckshändelse. och sen när tjejen som jobbade där hade fixat det frågade han käckt om han kunde ladda över sina prylar på telefonen till datorn.

tjejen: ja, eller det beror på vad det är för en dator du har och vilken programvara.
gubben: jahaja, jadu.. det är en sån där windows 91 du vet.

jag och Anton började gapskratta. fast tyst såklart. när tjejen började förklara att den var liiite för gammal för det.
han var 88 år söt-gubben. holy holy. teknisk för sin ålder måste man ju ändå säga. :)

vi tog en sväng förbi papis kontor innan vi åkte. där retades vi med BjörnBjörn.
det var skoj.

oh well. adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0