Gratulerar Obama!

onsdag, snart helg :)

inatt avgjordes det! OBAMA, välkommen till the white house 20 januari! wooooooo!

Hade ju somsagt lite valvaka igår vilket ledde till en liten sovmorgon, skööönt.
Sen naturkunskap följt av värdelöst möte med SYOn, blä.
Lunch sen första menyträningen, aerobics/boxer size/yoga/spinning. Idag hade vi boxer size.
Jag och Julia höll på att skratta ihjäl oss, vi hade en lärarpraktikant. Han var... ja obeskrivlig.
Han sa alltid att Julia gjorde "så bra, jättebra, du gör så bra" och till mig sa han alltid nåt som jag skulle fixa.
Jaja, svårt att förklara, jag antar att man måste ha varit där, haha. kul var det iallafall.
efter idrotten var det info layout, sen THE END av skoldagen. skönt.

Har även hunnit med lite dans idag, new school. är nästan klar med den nu, vet inte om jag tänker gå de två sista gångerna eftersom jag inte kommer att vara med på uppvisningen. Vi får la se.

Nädu, nu ska jag duscha och gå och lägga mig, är så fruktansvärt trött!

buenas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0