stressstressstressstress

Sitter med spanskan och försöker skriva ihop nåt... det går inte överdrivet bra då jag har lite svårt med distractions....
tillexempel kladdkaka, 50 first dates och diverse andra saker som svävar omkring i huvudet.

är lite stressad. eller ganska mycket stresssad faktiskt.
ska göra en "to-do list" som thomas brukar göra.

imorn är det teorikurs på Lena's,
torsdag är det träning på gympan,
fredag åker vi till östersund.

och jag måste fortfarande göra svenska, spanska, tvätta, städa, packa och diverse annat.
känns sådär, man vet ju inte riktigt vilken ände man ska börja i en gång.

nä ni, nu ska jag ta och börja med min "to-do list"  och se klart på filmen OCH skriva klart spanskan.

godnatttttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0