elfteielfte

usch, är löjligt trött just nu.
jag som aldrig är trött annars.

det blev en tidig morgon eftersom jag skulle vara hos farbror doktorn klockan 8.30.
självklart så vaknade jag sent och fick stressa. väl hos doktorn fick vi vänta,
min doktor hade ett namn jag absolut inte kan uttala och var ingen farbror utan en kvinna...
lite besviken man blev haha, nädå. men blev kvar där i säkert 1½timme och kom precis till
Sam A började. tajming. nu väntar återbesök om 2 månader + besök på kvinnokliniken.
lyckat.. nja.


IMORN får jag LÅNG sovmorgon. börjar 13.15 cirkus med idrott på Sandbacka Park.
ska bli fruktansvärt skönt. aah.

nä om man ska ta och gå och sova kanske.
eller lägga mig helt enkelt eftersom jag redan är i sängen.

woo. good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0