what if the sky fell down and landed in your backyard?

ah.
onsdag natt och jag är, som vanligt, inte särskillt trött.
måste säga att det är rätt jobbigt att aldrig vara trött när man egentligen ska sova.
det kanske är därför jag får problem med vissa saker...

idag har varit en lugn dag med gym på sandbacka park sen info layout. sen, faktiskt, bara chill.
himla himla skönt.

imorn tror jag att jag har två lektioner bara, vilket ska bli himla skönt!
sen är det fredag, sen är det helg. min sista lediga helg på ett tag.
efter det följer 2 helger med tävlingar, 1 helg med uppvisning och dop, sen helgen efter är det ledarträff och en massa.
sen är det nog fan jul. helt sjukt när man tänker på det.

iallafall så känner jag mig stressad, och jag vet inte ens varför?
jobbigt läge to say the least.
ska lägga mig och filosofera på det ett tag tror jag bestämt.

á demain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0