tjalalalala LA.

återigen söndag.
har haft en soft dag med lååång sovmorgon, sen har vi äntligen sålt lite möbler.
så nu har jag kläder och grejer utspridda över rummet, behöver lite nytt nu!

sen vid fem tiden bar det av till astroline träning, det var kaos som vanligt.
slutade sju, men blev kvar en extra halvtimme och snackade med jenny x2
innan jag gick drog jag till med två flickisar också, bara för att liksom ;)
haha, kändes bra, men lite ovant. fick sjukt ont i handleden också,
vettefan vad som hände!? kanske bröt en ådra igen, HAHA.

har lite ångest över svenskan måste jag medge... måste fan göra klart de imorn nu..
AHHHHHH. världens procrastinator eller vad.

har fastnat framför idol på tv400, men jag borde ju verkligen gå och duscha istället..
gud vad den där anna grinar förresten. drygt. alltså jag vet inte om jag glor på samma
gamla avsnitt hela tin eller om dom faktiskt bara sjunger en endaste låt hela tin? haha.

jaja DUSCH var det ja...
TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0