född i fel årsgång...

aaah ibland är det fruktansvärt skönt med ett eget rum.
ett eget rum är väldigt underskattat, man tar det liksom för givet.
men det är skönt att ha ett ställe där man får vara ful, tjock, osminkad, sunkig, sjuk, tacky osv.
- utan att nån bryr sig! bara glida omkring och lyssna på musik som nån amöba.
med det sagt så kan ju varenda kotte gissa vad jag har sysslat med idag och hur jag ser ut.
haha.


sitter för närvarande och spanar på facebook och hittade världens snygging som är kompis med min granne.
eller före detta granne kanske man ska säga eftersom han har flyttat hemifrån, hohoho.
-82:a och ser väääldigt bra ut. 8 år är ju inget när allt kommer omkring :)
bra jobb har han med. inte tokigt, inte tokigt... man är ju fasiken född i fel årsgång!
man kanske ska ta upp bekantskapen med grannen då.... haha.

förresten, åt en kebab från Mia's (vad nu det är.. mitt emot hemmakväll?) jaja, anyways, alla som har ätit därifrån vet ju vilken skräck upplevelse det var! fy fan vad flottig och äcklig den var! 0 sallad och det bara rann ren flott, jag var tvungen att ta ett papper och torka. URK. fick i mig knappt halva.
jaja, tänkte bara dela med mig av det så ingen gör samma tabbe :) mor och far tyckte pizzan var helt ok iaf.

ANY WHO. nu ska jag gå och göra nåt... annat. tänkte säga vettigare, men det blir nog tv, och det är ju inte heller så vettigt :P

adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0