för trött för att sova

Aah kom hem 23 ikväll från gympan...
Var meningen att jag skulle dit "en sväng", jag tror inte vad jag vet vad det ordet betyder.
8 timmar är ju iallafall inte "en sväng". Men det var trevligt hursom haver.

Fick även träffa Lena tidigare idag på baletten, även fast hon inte såg mig på typ 10 minuter fastän jag stog alldeles bredvid henne. Jäkla blindstyre ;)
Ska bjuda hem de tre unga Böllnäs damerna på HSM3 under höstlovet, det ska bli nice :)


Imorn bär det förhoppningsvis av till IKEA för inköp av bäddmadrass och garderob till moi och ett skrivbord till bror.
Därför ska jag nu sova "i tid" så jag kan komma upp "i tid" med.. Återigen ett utryck jag INTE förstår riktigt..
I tid är inget jag är, för det mesta.

Nä, nu lär jag ju sova.. detta är ju knappast "i tid".

tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0