tänker sova tidigt ikväll

fan då.
är fortfarande inte klar med svenskan, men tror nog att det går sämre när jag inte bloggar.
måste kanske få skriva av mig emellan för att inte bli helt loopy liksom.
just nu tror jag att jag har skrivkramp eftersom jag inte kan skriva ett ord innan det blir blaj av allt.

tror jag ska följa moderns råd och gå och lägga mig och gå upp tidigt imorn istället.

kan ju passa på att nämna helgen innan jag går iallafall...
jag och älskade kusinen var först i gävle efter min balett och letade gå-ut-kläder.
resultatlöst, så vi begav oss, lite dystrare (men mycket mättare efter en kyckling-fetaost varm macka och sallad på 9an!)
till VALBO. metropolen. efter vad som kändes som 400 varv där inne hade vi båda fyndat en liten festblåsa.
Äntligen begav vi oss hem till mig för att hämta mina prylar, där blev vi kvar ett tag, vi var ju aströtta. Men tillslut tog vi oss i kragen och begav oss vidare till Storvik. Där kollade vi lite på dumburken med faster och farbror och gjorde oss i ordning.
SEN finally, åkte vi på 10 bussen in. Efter 2 minuter på bussen så hör man ett ouöehhhh och ett plask. Bussen stannar och utsparkad blir en tjej och pojkvännen. Tjejen hade fått lite mycket i sig om man säger så... "stackarn" tyckte kompisarna "idiot" tyckte vi! Fan vad det luktade EH.
Det blev en trevlig kväll med mycket förfriskningar och björn rosenström!
Pratade även med en del otippade människor. David Jansson tillexempel.. ja jag vet. Crazy.
När vi väl kom hem sen så lagade mor mat till de två hungriga kusinerna sådär en 3 på natten.
Bussigt tyckte vi. Både korv med bröd och choklad och mackor. hungrig var ordet som sagt.. haha.

Ja that was that vi somnade utslagna på min säng efteråt. skönt.


nu är det måndag som vanligt. usch. men snart, mycket snart är det lov.
det skulle kännas skönare om svenskan var klar då....
SÅ jag går och lägger mig tror jag.

godnatt everyhopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0