whatever floats you boat you know..

jag har hål i mina hellikopter strumpor :(
sad.

nu är jag trött för jag har dansat new school och ätit mat.
det blir man trött av.

imorn blir det street dance och kanske till och med GYMNASTIK? woo. :)

det är nå fruktansvärt vad skönt med lov.
kommer vara fullt upp, och säkert måste man plugga lite ända (4 prov v.45 :S)
imorn har jag utvecklingssamtal, annars inget.
ska möblera om i rummet också, sen är det FINITO!
goodie, goodie.

ska kolla klart på ett avsnitt av CSI: NY som jag har sett hundra gånger,
sen blir det SLEEPING.
för nu är jag tröttare än tröttast.

miss you j,j,b,r,c,j... more than you all know. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0