it's like turning back time a year...

usch, är så fruktansvärt stressad så jag inte vet vad jag ska ta vägen.
svenska, still not done. och inte har jag tid att göra den heller.
sitter nu och försöker knåpa ihop nåt, men det går fanimej åt helvete, ursäkta språket.

nu har jag förutom de 'vanliga' lektionerna även:
Svenska A (delvis på distans)
Samhällskunskap A
Historia A (distans)
Naturkunskap A
+ uppgifter från första hälften av Geografi A att göra hemma.
det roliga är att jag har missat ca 14 lektioner i alla ämnen också vilket gör
att jag får ÄNNU mer att göra hemma. Så jävla idiotiskt.

Tack kära rektor.. fy fan vad jag hatar honom. ursäkta igen,
men vadå, tänk er själva! och med träningar 5 dar i veckan..
good luch chuck. hej då fritid.
känns precis som på IB förra året förutom att det inte alls är lika svårt här,
men dock alldeles alldeles för mycket.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0