äntligen lov!

jaa ni.... nu ska ni väl få veta nåt galet (om ni inte redan vet det)

jag har nämligen tagit KÖRKORT!!

i know, det är väl på tiden, men är väl åh så nöjd att jag är klar äntligen!!
allt på första försöket också.

så jäkla skönt, har cruisat runt i 2 dagar nu och njutit av det hela.
var till valbo med amanda och johanna igår och shoppade lite.
helnöjt.

och idag drar i princip alla 90or utom jag på studentkryssningen,
vilket känns lite mobbat för mig. önskar jag hade bokat en jävla biljett
och åkt med 90orna istället för att åka med 91orna nästa år!
jaja, not much you can do now....

bara för att vara så bitter som bara möjligt så planerar jag att
åka ut till mormor och sova där och bara tjocka.
det lär bli en toppenbörjan på ett toppen lov fullt av plugg.
YAY....

jaja, nog med detta.
tänkte gå och göra nåt destruktivt nu haha.
ha en bra helg och studentkryssning då fellow 90or!

pusss


jag & johäni på göranssonska arenan.
oh jesus.
ja ja é inte bitter. ;D

Kommentarer
Postat av: matilda

Du kommer få åka på en studenkryssning iaf haha! Grattis till körkortet...igen :P

2009-04-04 @ 14:57:53
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0