äntligen fredag!

vaknade äntligen av det fina vädret igen idag,
känns roligare att gå upp när det är soligt.
ändock har jag stora problem med dessa mornar...
haha, men det går relativt bra ändå.

på dagens planering står:
sam A prov (och JA jag har faktiskt pluggat)
lunch
geografi

slutar 13.30, ruggigt skönt :)

sitter och försöker bli lite peppad med
taylor swift's musik, vissa sånger är
bra och för helt klart tankarna tillbaka till
USA.....
nä ni nu ska jag ta mig i kragen, äta klart, 
sätta på mig strumpor och cykla iväg till
skolan så det blir någon ordning på saker och ting!

adjöken

And I don't know how it gets better than this
You take my hand and drag me headfirst
Fearless
And I don't know why but with you I'd dance
In a storm in my best dress
Fearless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0