dag 1

nu är första riktiga skoldagen till ända.
och jag kan väl inte direkt påstå att den har varit särskilt påfrestande för min del iallafall!
kom dit tidigt för att jag tänkte gå på organisation och ledarskapen, men där skulle det
snackas UF, så jag satt utanför och ugglade och när dom hade pratat klart så orkade jag inte
gå in dit eftersom jag inte hade hunnit prata med christer (läraren) än.... så jag satt utanför tills
dom slutade, pratade med christer, sen följde jag med klassen på marknadsföring (vilket jag inte heller har)
och satt och spånade UF idéer med dom... lunch var det sen, där fanns det ingen blodpudding kvar så
jag fick käka fil :( efter lunchen var det dags för psykologi, trodde vi, men ulla hade blitt dubbelbokad så
vi fick gå hem... eller ja, resten av klassen fick det medan jag och pillan fick ännu en håltimme och gick och köpte
lås och godis på rusta ist :p engelska c som började 13.45 var alltså min enda lektion och ändå hade jag varit
i skolan sedan 8.35..... nödvändigt?:p haha.

nu på eftermiddagen har jag och andreas och bror varit in till valbo och gått på ikea!
(eller jag och andreas iaf, bror shoppade :p)
där blev det en del grejer till lägenheten så det var trevligt :)
nu ska jag måla badrumsgolvet en gång till sen åka och kolla på lite bandyträning!
bandy är nog bland det roligaste som finns. hade varit roligare om man fick spela själv dock!

jaja, måla var det ja!
later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0