dan före dan....

oj oj oj, jävlar i min låda vad det ösregnar ute just nu!
helt sjukt.
som tur var sitter man inne i en varm soffa och myser...
eller ja, jag pluggar väl, men sak samma...
tur att man sparade det tills det dåliga vädret kom.
det var planerat. haha.
är snart klar med pluggeriet för idag dock och hade
tänkt gå ut och spela lite bandy.... men det ser ju rätt hopplöst ut nu!

tvn funkar inte heller eftersom boxern inte får nån mottagning i det här vädret :(

fattar inte att sommarlovet snart är slut,
torsdag kl 09.00 ska man infinna sig i "vanliga mentorsrummet"
fick jag nyss reda på.
inte så jättepepp på det.
vart tog sommarlovet vägen??!
nu kan jag inte ens smsa för att det
regnar så jävla mycket...........................
nu börjar jag bli irriterad!

lär väl fortsätta....
take care.

crater lake I love youuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0