första dagen på det sista året...

ja, idag har vi då haft den första skoldagen på det sista året på gymnasiet.
vi började klockan 9.00 och gick igenom en massa onödiga saker som att både
skåp och scheman troligtvis kommer att delas ut imorgon.. vi kom även fram till att
ingen i klassen ville vara elevråd-, programråd-, eller elevskyddsrepresentant.
vilket inte direkt var förvånande. klockan 09.50 hade vi tjötat klart och fick sluta.

jag, amanda och johanna bestämde oss för att åka till konsum och köpa käk och satt
oss i "parken" på promenaden och käkade. sjukt skönt och mysigt eftersom det är så fint väder :)
en hel del snack hann vi med också :) härligt att komma in i rutiner igen tycker jag!
även fast just pluggeriet kanske inte lockar så fruktansvärt mycket..........

om 25 minuter har jag möte med den nya SYOn Cecilia.
förhoppningsvis blir det ett möte som tar upp mestadelen av tiden tills ante slutar
så vi kan åka och köpa lite färg :D
senare ska jag och bror åka till valbo och köpa skolsaker.... (jag är i desperat behov av en kalender!)
har man tur så kanske man hittar någon klädtrasa med! kanske till och med tar med mig plånboken (mamma).
haha.

nej, nu måste jag väl börja tänka på att dra mig tillbaka till skolan så jag inte kommer sent till SYOn.
man får aldrig som man vill om man är sen, det är något jag har lärt mig med åren.
så, om ni vill ha något av nån, eller vill att dom ska göra/fixa något åt dig, kom i tid! haha.

jaja, tja tja!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0