update!

oj oj oj, nu var det allt ett bra tag sen jag skrev här igen!
börjar snart bli lika dålig på att skriva här som älskade amanda ;) haha

man skulle ju lätt kunna tro att jag har haft så himla mycket att göra så jag inte har hunnit skriva,
men så är det nog inte riktigt.. visst, ibland har jag varit upptagen men det har faktiskt varit en fantastiskt
händelselös sommar. har iallafall varit på ett litet partaj nere i verkebäck, målat lekstugan och igår var vi
ner till grönan och åkte karuseller och kollade på lady gaga. (som förövrigt var asbra live :]), väldigt mysigt!



nu är det tyvärr plugga som står på schemat.... ja jag vet, jag är fortfarande inte klar med skiten som skulle göras.
men det borde inte ta sån lång tid att göra klart hoppas jag :p
typiskt att det blir fint väder igen nu när jag måste ta tag i det.... :(
det blir förhoppningsvis en bra vecka ändå, imorn ska jag på bio med sandra och madde,
på onsdag kommer amanda och resten av veckan blir nog också rolig :D

men nu ska jag nog ta tag i mitt liv och fixa skiten (läxorna) så jag blir klar och ledig
resten av lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0