en solig måndag it is.

jag ska berätta nåt kul!
SOLEN SKINER :D
det var väl det ända bra med min dag so far :P
har haft spanska som gick åt skogen, även fast jag kunde det innan.
hade NK A som också troligtvis gick åt skogen.....
sen skulle vi välja grejer tills nästa år... fy satan alltså...
ska läsa: matte c, allmän språkkunskap, spanska steg 5 som valbara kurser och språk.
sen har jag hela 3 (!!!) individuellt val kurser.... 50 poängs dock men ändå....
psykologi b, filmkunskap och nåt annat jag inte kommer ihåg vad det är en gång :( usch.

jaja, nu ska jag klämma i mig en macka eller två sen ut och gå med karin och björnhunden :)
wohoo :D

later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0